20 July 2009

1 Perfect Day...

at Kedah, I called it 'ais kacang, not ABC'...

after RKUD, I went out leaving my friends and roommate...
later, H told me...
"tadi T tanya, kita balik dengan motor H atau motor Liyana?"
"H, bila masa pulak kami bawa motor?"
"tu la pasal, T pelik sebab Liyana yang keluar dulu, bukan H."

so, it's all just a misunderstood...
=)) as if I can bring my own motorcycle to Kuantan...
ok, enough about that...

next at cafe...
"mak cik, ABC kosong 1."
"Liyana, kalau dah ABC tu kosong, AB je la sebab mak cik tu tak campur apa2 kan?"
"erm, betul gak tu :D ."

today was 1 perfect day for a girl named Liyana...
since I said I've a bad start for sem 1...
thank you for making my life colourful, again... :love:

14 Comments:

  1. KiRaNa said...
    yana, lagi satu..
    kalo kat kedah, rojak akak pgl pasembor..
    yana pgl pasembor jugak ek?ke rojak?
    sbb lain daerah, lain sikit bahasanya..hehe..
    Szakif said...
    STBB sungguh yang mengatakan AB tu. huhu..
    Liyana said...
    kak nisah...
    betul2...
    rojak kat kedah saya sebut pasembor...
    tapi rasa lain le sebab kat kedah, rojak tu rojak le...
    kat sini rojak tu pasembor...
    habis tu, rojak dorang sebut ape ye?
    Liyana said...
    zaki...
    STBB eh, sebenarnya ko kenal kot orang yang cakap tu...
    masuk ym nanti ye...
    sekali dengan komen no.2-4 aku tu...
    KiRaNa said...
    aah..betul..
    rojak dorg pgl rojak buah..
    hehe..
    teringat masa first time akak nak beli rojak(pasembor)kat cni..
    akak nak rojak mee, tp akak sebut "nak mee rojak."
    terus kena ketawa..huhu..
    Liyana said...
    kak nisah...
    owh, rojak buah...
    he~ tak ingat la pulak sebab saya tak makan pun rojak dan rojak buah...
    KiRaNa said...
    akak suka mkn, sbb tu ingat..hehe..
    Liyana said...
    kak nisah..
    pasni ingat kak nisah, ingat rojak buah... :D
    KiRaNa said...
    hehe..ok jugak tu..
    waa..tetiba rasa nak mkn rojak buah kat pantai merdeka..sedapnya..=)
    Alakay said...
    At this moment i m still at my office ..waiting for the technician to bring up the server and that ABC..subhanalllah Yana...makes me so damn hungry now!!!!!!!!!!!!
    Liyana said...
    kak nisah...
    jauhnya nak pi sampai kat Pantai Merdeka... :P
    Liyana said...
    Alakay...
    he~ :D
    3p4h said...
    Nak tmbh.. Keistimewaan Org utara:

    minum susu = makan susu

    haus = lapaq ayaq

    kejar = ligan

    basikal = gerek

    berpeluh = pecah peluh

    mcm2 lg la kata2 yg bisa buat org luar tergaru kepala.. He5...

    p/s: Seronok bl bljr loghat2 msyrkt ni
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    betul3...
    banyak lagi, tapi tak terfikir pun...
    tapi tang lapaq ayaq tu, memang dah biasa sangat dengar...
    cuma saya je yang tak guna phrase tu...

Post a Comment