27 March 2009

26/3 Is Not My Day...


u know what???
I've a bad day today...

why~
sila cite
ape cer ngan kunci ko tuh

sabar ye, kita mula dari awal pagi punya cite...
1. aku gi kelas naik bas kul 9.30...

sampai jer kat CTS, ada notis kata kelas kul 10 cancel...
ok, fine...
pastu aku gi cafe CTS, breakfast...

then aku gi lepak2 kat wackos...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

2.otw nak ke audi kul 11.30...
tali sling beg aku putus...
betul2 depan pintu keluar yang belakang...
the 1 yang kat alt1...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

3.pastu petang pulak...
me have problem with my high heels...
the only high heels yang aku ada sepanjang aku hidup...

fine, sabar je la...

dahle masa tu nak ke kelas...

nape dengan high heels tu?

licin kot~
nyaris jatuh...
tapak dah sikit haus...

owh nyaris tergelincir katenye maksudnya dia soh beli hh baru kot

like that'll happened...

aku tengah berehat drpd studi nih leh la layan ko ade 5 min lagi hehe teruskan cerita

ok...

then jari kaki aku sakit kot~
balik tu, dari GF ke level 4...
aku buka high heels dan jalan naik tangga berkaki ayam je...

ni dah 2nd time, and it's because of the hh la...


-------------------------------------------------------------------------------------------------


4. the 1 yang aku rasa ko dah tau kot...
aku tertinggal kunci kat dalam locker...

hancur dah locker tu aku kerjakan...
dengan hammer...
last2 call technician...
dalam 30 min pastu, sampai dan dia dah potong la mangga tu...

I'm done...

hehe
mane dapat nombor techncian?

ask my fren...
dia hisbah komiti...

untuk T5...
sorry, bukan hisbah...
sini bukan ada style hisbah2 macam kat PJ...

I mean wakil blok T5 la...

faham2

syukur la
walopun harini bad day ko

but still you can survive

diduga je tu

to make you stronger

8 Comments:

  1. alien said...
    bad hair day..
    semua org penah..
    :D cheer up
    Jepah said...
    gune la mangga yang ala2 solex tu... baru la x tertinggal kunci kat dlm loker...
    3p4h said...
    Sudah jatuh ditimpa tangga...

    Norma kehidupan...

    Bersabar d ats tiap kjadian yg menimpa ya.


    All da besh final xm... =)
    As said...
    hehe
    tulisan oren tu orangnya dikenali ;)

    hey lama patik tak komen sini...sorry!

    seems that u have a bad day 2 hari lepas..harap2 lepas share rasa lebih selesa, aite?

    have a good day then..just remeber those having hard days more than us, u'll feel relief..
    may Allah ease everything amen!
    Liyana said...
    alien...
    dah ok dah sekarang ni...
    thanks...
    (^_^)
    Liyana said...
    jepah...
    tau, ramai kawan2 pun cadangkan macam tu gak...
    nanti akan dibeli mangga macam tu...
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    tu adalah saat2 saya berada dalam kesusahan...
    walaupun tak seteruk mana, tapi bagi saya dah cukup berat...

    thanks for the wish...
    abang 3p4h pun...
    all the best untuk final ni...
    (^_^)
    Liyana said...
    as...
    obvious sangat ke sampai as boleh kenal sapekah gerangan orang yang perbualannya berwarna oren tu... :P

    takpe, datang jenguk pun dah ok... (^_^)
    memang lepas share rasa lega...
    plus,lepas masalah tu dah selesai...
    rasa sangat ringan kepala otak dan beban di bahu...

    walaupun tak seteruk orang lain...
    tapi bagi saya, tu dah jadi 1 prob besar gak...

Post a Comment