27 December 2008

Another 3 Days To Go...

the same menu since I was in PJ until now...
and for the next 3 1/2 years more...

3 days to go...
and I'm still stuck in T5...
everyday at 7.00 p.m. ...
warning:this is not the full version of a conversation between 2 people...
Bosson-One In A Million (hp's ringtone)...
after a while...

"dah makan?"
"belum."
"tengah hari tadi beli makan tak?"
"tak."
"petang?"
"tak."
"habis tu, tak lapaq ke?"
"sikit je."
"ada ke tak makan langsung, esok pi beli makan."
"tengoklah, kalau rajin turun bawah."

18 Comments:

  1. Unknown said...
    saya nak belanja awak something la...

    lemak saya.

    awak nak tak?

    ahahahah~
    Liyana said...
    Zaki...
    buat ape???
    takmolah...
    tak habis2 dengan lemak dia sejak cuti sem hari tu...
    3p4h said...
    Zaki aku cadangkn ko wat liposuction =p Pastu ko wat dadeh bg kt dia. Amcm?

    Jep, mna ko? Tlg bg komen skit pmakanan adik kita sorg nih..
    Jepah said...
    ye... aku di sini epah... =p

    liyana, makan elok2... at least 3 kali sehari.. nnti makin keding baru tau...

    p/s: zaki jeles ngan jepah kalu bab2 lemak ni... hahaha
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    siapakah dia yang dimaksudkan???
    macam kenal je...

    habislah bila dietitian marah...
    tak jaga makan...
    Liyana said...
    jepah...
    korang dua orang ni memang la...
    di mana ada abang 3p4h...
    di situ ada jepah...

    3 kali sehari???
    nak makan 2 kali pun susah...
    saya memang tak makan banyak...
    nasi selalu 1 senduk je...
    kadang2 memang tak habis makan...

    tau ramai dah bising pasal pola pemakanan saya ni...
    tapi memang dah keding kot...
    kan Zaki???

    Zaki ada sebab kot nak jealous bila masuk bab lemak ni... :))
    3p4h said...
    Dia??? Kamulah... He5..

    Ya Allah hye, bdk ni biar betik? Sikit btul mkn! Bhya ni...

    Jep, 'basuh' dia! =p
    Jepah said...
    epah, ko je la "basuh"...
    asyik aku je... =p
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    tau sape dia...
    tapi buat2 tak tau kot2 nanti tersalah orang... :D

    ya, memang makan sikit je kalau kat kampus...
    honestly, dah jemu dengan makanan dalam kampus ni...

    alamak, abang 3p4h suh jepah 'basuh' pulak...
    Liyana said...
    jepah...
    korang ni main tolak2 pulak...
    jangan le Zaki join sekali... :D
    Anonymous said...
    Tak makan sayur ke?
    Liyana said...
    kak knowlee...
    tak makan langsung... :D
    3p4h said...
    Ko ni Jep... Erm...

    Cik x mkn sayur? Ya Allah hye...

    Sila dtg ke ofis saya utk buat temujanji selanjutnya ya?

    =p
    Unknown said...
    ehem~ patut la aku gi ganu asek tersedak je~

    dik~ patut la kurang inci dik~ makan la sayur dik~
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    *mengucap panjang bila tau cik sorang ni tak makan sayur* :D

    betul, memang tak makan langsung...
    ofis katne tu???
    *alamak, kena jumpa dietitian-to-be la pulak *
    Liyana said...
    Zaki...
    tersedak eh, sorry ye...
    harap takde pape... :P

    abang,aku memang dari dulu lagi pun dah kurang inci...

    takmo!!!
    tak suka sayur...
    sayur tak sedap...
    *aku tabik kat sape2 yang boleh ubah aku untuk makan sayur...
    sebab family aku pun tak berjaya pujuk aku makan sayur*
    Unknown said...
    sape la yang nak ubah diri kita melainkan diri kita sendiri dik~ :D
    Liyana said...
    Zaki...
    kadang2 pengaruh seseorang boleh mengubah orang lain... :D
    ya memang hanya diri kita yang boleh mengubah diri kita sendiri...
    tapi kadang2 semua tu bertitik tolak dari seseorang...
    just my 2 cents... :D

Post a Comment