04 December 2008

Day 22:I'm Alive Again...

now I can play again...

yesterday morning...
"bila boleh tau result exam?", abah...
"ntahla, tak boleh surf internet lagi", Liyana...

in the afternoon...
"ma, time orang nak check result, time tu la internet buat pasal" , Liyana...
"takpalah, nanti satni try lagi", mama...

then a few hours later I can surf the internet again...
after 1 1/2 days been isolated from the 'outside world'...
I don't know where to check the result...
so, I just log in to myIIUM Portal...
is there any other website to check the result???

12 Comments:

  1. Jepah said...
    xtau ke? amek link ni...
    http://itdportal.iiu.edu.my/student/resultslip.html

    lg 1, jepah check ikut myiium bleh je... huhuhuhu...
    Liyana said...
    jepah...
    thanks...
    tak tau pun link ni...
    beza sikit je dengan yang CFS punya link untuk check result...
    Jepah said...
    xtau, tnye... muahahaha...
    (tp, mmmg tnye,kan?)
    huhuhu..
    mmg la beza... kate main camp...
    Liyana said...
    jepah...
    yela, tapi bukan dah tanya ke kat n3 ni???

    cek ni kan baru masuk Kuantan...
    mana nak tau lagi hal2 camni...
    :D
    la ni dah tau dah...
    Jepah said...
    kalu da tua tu, ingat lek lok no... huhuhu....
    Admin IIUMBloggers.com said...
    eh tadi aku ade bagi komen. mane pergi nye~ :((

    ~Szakif
    Liyana said...
    jepah...
    ye la...
    baik!!!
    Liyana said...
    Zaki...
    taip semula...
    aku nak baca...
    boleh tak???
    Unknown said...
    ala.. aku just bagi link ke myIIUM je.. ntah mane ntah perginye.. ke tak gi sebenarnye? heh..

    what ever... tapi dah check kan result ko liyana? nevermind then :D
    Liyana said...
    ko tengok left column blog aku...
    macam2 link UIA aku ada...
    kalau link yang jepah bagi tu memang aku takde lagi dalam list...

    dah tengok...
    tunggu je entry pasal result...
    ntah bila nak habis menaip...
    malas le pulak...
    hurm~
    Unknown said...
    baik! menunggu! :D

    aku pun rase macam nak tulis ah pasal result. :D
    Liyana said...
    bagus...
    ko memang kawan yang baik... :D

Post a Comment