31 December 2008

Award and Tag From Alien13...

"Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1.Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda ditag)
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5.Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah ditag-sila layari blog Alam Maya Liyana untuk mendapatkan award anda."




2. Tagged from alien13...

3. 10 facts about Liyana:
i.youngest from 3 siblings...
ii.the only daughter in my family...
iii.have 2 nieces and 2 nephews...
iv.the 1st grandchildren in my family studying in UIA...
v.like to try new things...
vi.really love purple...
vii.have a collection of teddy bears...
viii.still like to watch cartoons...
ix.favourite sport:badminton...
x.like the scent of lavender...

4. the award goes to:
anyone who wants it...
I'm not in the mood to pick 10 person...
I might burden all of them...

6 Comments:

  1. Unknown said...
    yey tak kena!

    :P
    Unknown said...
    eh eh... jangan kate teddy bear ko warna ungu jugak sudey~
    Liyana said...
    Zaki...
    aku dah takmo tag orang dah...
    tapi kalau orang tag aku...
    aku akan buat walaupun kadang2 soalan ntah pape kot~
    kalau pass award je aku maybe akan link kepada penerima award seterusnya... :D
    Liyana said...
    Zaki...
    takdelah...
    teddy bears aku cuma ada warna kuning, pink, biru & coklat je...
    ala, ko boleh refer kat primary pic dalam friendster aku tu...
    warna ungu aku tak pernah jumpa la pulak...
    ko ni mengingatkan aku pada kartun Care Bears la... :D
    Unknown said...
    care bears ape dan sape, aku tak tahu~ huhu~

    ke ko nak kate aku yang macam bear tuh? ahahaha~
    Liyana said...
    Zaki...
    bukanlah...
    aku nak kata bila ko tanya pasal teddy bear colour purple...
    ko ingatkan aku kat kartun care bears...
    bukan ko yang macam care bears... :P

Post a Comment