07 February 2009

Please Return(a.s.a.p.) It...


excess amount=RM2082.50...

reminder: no offense to the Finance...
early last month I went to ATM at KOM to check my PTPTN...
guess what, something's missing...
the balance in my account is RM5k++ only...
it was supposed to be around RM7k++...
then I went to Finance and I found out that I actually double paid my fees this sem...
1 payment was from me and the other payment was from the PTPTN...
so right now, the Finance need to wait for the data from the PTPTN before they could refund my money...
and I don't know about the excess amount=RM805.00...
where does it came from but based from the data, it was from the last semester excess amount...
whatever it is, I'm being too generous because I paid extra to the Finance this 08/09 session...

10 Comments:

  1. yatiHanuni said...
    uiks....
    boley ek jadi camtu....

    uish.....
    Jepah said...
    waa.... byknya duit...
    bleh la blanje nnti ye... lalalalala...

    same thing happened to me la... about my MARA loan...

    malas nk cite... gi finance, finance suruh gi ibu pejabat MARA. dah gi pejabat MARA, MARA suruh gi tnya finance gombak lak... tensen tol...
    Unknown said...
    ok ko bukan sorang je yang kena.

    btw liyana, jut nak share sket pasal grammar: kalau guna return, takyah letak back dah.

    e.g. i return your key (correct)
    i return back your key (wrong)

    pasal dah ade re dalam perkataan tu :D
    Liyana said...
    kak yati...
    kalau ye pun, sampai 4 kali send...
    semangat giler!!!
    lalala~

    ntah, kesulitan amat dikesali...
    nasib akak kat Finance ok...
    bukan jenis kerek atau tak mau layan student...
    kalau tak mau saya marah la la tu gak...
    Liyana said...
    jepah...
    tu campur duit RM1000/sem sejak kat PJ...
    belanja makan???
    boleh je kot~
    suh Zaki bawa kita pi makan kat Tanjung Lumpur...
    Zaki, boleh tak??? :P
    Liyana said...
    Zaki...
    aku peduli ape pasal orang lain...
    sedangkan orang lain pun tak pernah kisah pasal hal2 aku kat sini...
    sebelum aku ambil tau hal orang lain, aku kena jaga hal aku dulu...
    aku dahle takde sapa2 kat Kuantan ni selain kawan2 aku...

    lagipun antara benda yang aku memang tak boleh tolak ansur ialah:
    1.maruah...
    2.nama...
    3.duit...
    Unknown said...
    wow. tegas benar bunyinye tu :D
    Liyana said...
    Zaki...
    ada perkara yang aku boleh tolerate, tapi ada perkara yang memang aku tak bagi peluang dah...
    tegas?!
    itulah Liyana...
    sOo_ARe said...
    wah!
    banyak nye..
    nti kalo da dpt blik
    lanje akak ye
    hik.hik.
    Liyana said...
    kak su...
    adoi, apela nasib kena pau dengan seniors je ni...
    InsyaAllah, boleh je...

Post a Comment