25 February 2009

Taaruf Committee...


I'm still thinking which secretariat to choose...


yesterday at HEALS' Week...
I got a text message from Izat...
"Lyana nk jadi c0m ta'aruf x? BOrg dh kuar"

then I called her and we talked for a while regarding the taaruf...
later at night she dropped by at my room to give me the form...
and we had a chat before she went back to her room...

soon after that my roommate, Una asked about taaruf committee...
and surprisingly she's also interested to apply for it...
to answer the question: yes, I want to be one of the taaruf committee...
whether I'm going to get it or not, I don't care...
at least I've give it a try because I want that 'seseorang' to do a comeback...

by the way about the secretariats, I preferred:
1.Multimedia...
2.Special Task...
3.Sports & Recreation...

12 Comments:

  1. yatiHanuni said...
    heheehhe....
    akak tak penah jadik komiti taaruf week....

    bes ke tak a...?
    Liyana said...
    kak yati...
    ntahla, saya tak pernah mintak pun masa kat PJ dulu...
    teringin nak cari pengalaman jadi taaruf committee la pulak...
    hehe~ adakah saya akan mintak???
    tunggu jawapannya malam ni...
    alien said...
    kalau xde pape aktiviti masa tu..
    mintak saja..
    tambah pengalaman
    Jepah said...
    jom jd komiti... huhuhu...
    (wlaupun ada kwn yg melarang jd komiti)... huhuhu...
    Liyana said...
    alien...
    sebenarnya sebelum induction tu saya ada short sem kat Gombak...
    kena berkorban lah nampaknye...
    sebab cuti sebelum masuk 2nd year nanti jadi lagi pendek...
    Liyana said...
    jepah...
    nak mintak juga ke??? :p
    nape pulak ada kawan yang larang jepah jadi komiti???
    musykil2...
    Jepah said...
    nk mintak jugak... tp dlm dilemma...
    sbb maybe ade prog lain mase ta'aruf week tu.... huhuhuhu..
    Liyana said...
    jepah...
    fikirlah mana yang terbaik...
    saya dah merasai betapa teruknya berada dalam dilema...
    Unknown said...
    wei..nakjd committee kna interview ke?
    ke anta borang pastu tunggu dia pilih je?

    p/s:-nampak sangatla aku tak pnah involve dlm mende2 alah ni..hakhakhak
    Jepah said...
    tahun lepas da jd komiti ta'uf... huhuhuhu...
    actually, jepah dpt "tawaran" len... hehehe...
    Liyana said...
    ruby...
    yang aku tau kalau setakat biro je takde interview...
    kalau ko nak jadi dalam top management baru ada interview...
    tapi tak taula kalau PJ dengan Kuantan sistem dia tak sama...
    Liyana said...
    jepah...
    owh dah pernah jadi komiti taaruf rupenye...
    kalau saya, saya amik tawaran lain...
    walaupun saya tak tau apa maksud jepah dengan tawaran lain tu...
    (^_^)

Post a Comment