05 February 2009

Wedding Anniversary...

abang and kakak with the boys...

9 years ago on this date, my brother tied the knot with kakak...
both of them were 25 at that moment...
honestly, I don't know about their story(you know what I mean)...
but 1 thing that so special about them is...
they were classmates during their high school days...
isn't it sweet, married to someone you have known for really long time...
to abang and kakak: happy 9th wedding anniversary...

10 Comments:

  1. Szakif said...
    keluarga yang bahagia!
    Liyana said...
    Zaki...
    wait until 1 day you have the chance to meet them...
    especially my abang...

    by the way, mungkinkah ko akan berjumpa dengan abang aku suatu hari nanti???
    3p4h said...
    Wah... Sweet tul knl since skolah lg???

    p/s: Memang da bsama since skolah ke? He5... Happy wed anniversary!
    Szakif said...
    mungkin aku akan jumpa abang shaikh sebagai seorang anak buah dalam bidang penulisan? wah!!

    amin....
    Liyana said...
    abang 3p4h...
    memang sweet kenal sejak sekolah...

    soalan tu tak dapat saya nak jawab...
    sebab saya sendiri pun tak tau dan tak pernah tanya kat abang tentang kisah dia dan kakak...
    Liyana said...
    Zaki...
    anak buah dalam bidang penulisan???
    owh ok, ko ada cakap pasal protege...
    walaupun aku tak tau apa yang ko dah bincangkan dengan abang melalui e-mail...

    *sebok je nak jumpa abang aku*
    tapi aku tak kesah pun...
    sukati ko la...
    Szakif said...
    liyana...

    kitorang baru sekali je berbalas email. hehe~ :D

    kan abang shaikh?
    Liyana said...
    Zaki...
    sekali, lepas tu akan berkali2...
    ala, aku tak kisah pun pasal tu...
    I'm cool... (^_^)
    *pinjam ayat ko jap*
    Szakif said...
    tak abes2 pinjam ayat aku :P
    Liyana said...
    Zaki...
    habis tu nak pinjam ayat sape lagi???
    sukati aku la nak pinjam ke tak...
    ko tak register pun ayat tu... :P
    lalala~

Post a Comment