06 February 2009

Tag From Kak !zyan...

The rules are simple.
Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.
After that tag 6 people.

1.I am...
the future Mathematician...

2.I really want to go to...
I wish I can pursued my master in Australia...

3.my favourite place...
book store...

4.my favourite things are...

both are exactly the same like I've right now...

5.my favourite drinks are...
ais kacang...

chocolate ice blended...

6.my favourite foods are...
only chicken satay...

chicken chop...

7.my favourite colour is...
purple!!!

8.I live in...
Kedah...

9.I was born in...
Kulim(in the map at K823)...

10.I attended...
IIUM Kuantan...

11.my favourite story is...
Armageddon...

12.this is my hobby...
addicted to blog...

13.and I definitely wish for...
Proton Persona 1.6 (Blueberry Tea)...
duh, purple again...

10 Comments:

  1. :: !zyan :: said...
    1-selamat berusaha. Dulu pun akak begitu. Sejujur2-nya sekarang ni...bila dalam meeting ade 10 org statisticians...kdg2 akak rase down juga bila tak dapat catch up..statistic apa yg dorg guna? warghhh. Tapi, now dah pandai sket2 play d game. Lebih2 lagi bila menjadi satu2 nya Muslim dalam tu. Memang kene kuat! Tapi tak main tipu. But I play safe =D

    2- bagus...aussie mmg byk courses yg bagus for applied math. Dorg pun bijak math...jeles btol bile deals dgn mathematician dari sana juga =(
    selamat berusaha juga ke arah yg ini liyana! chayok2..

    p/s: time kaseh dapat sudahkan tag ini =)
    Liyana said...
    kak !zyan...
    thanks kak...
    betul tu, be smart and play safe...

    memang niat di hati nak sambung Master di Aussie...
    dah pernah cakap kat mama baru2 ni...
    nanti bila dah sampai masanya, takdelah dia terkejut sangat...
    at least, dia tau dari sekarang...
    soal dapat sambung & di mana, tu tak penting...
    akak pun tau kan, saya ni bongsu & perempuan tunggal...
    faham2 je la...

    p/s:sama2, ni antara tag yang best sebab kena google picture... :D
    Jepah said...
    fuhh... nasib baik x kene tag... =p
    Unknown said...
    wow chocolate ice blended buat aku terliur!!!
    Liyana said...
    jepah...
    malas nak tag orang...
    Liyana said...
    Zaki...
    the best chocolate ice blended yang aku pernah minum kat Splendid...

    aik, kata your drug is iced tea...
    tadi kat cafe siap cakap lagi, takpelah amik 30sen ni...
    baiknye... :P

    p/s:jangan kata aku stalker...
    aku ada kat cafe kak ana nak bayar makanan...
    Unknown said...
    salah! aku amik baki 30 sen tu, bukan bagi. ahahaha!!!
    Liyana said...
    Zaki...
    owh ok...
    aku salah dengar... :P
    duh, whatever!!!
    azuwanmusa said...
    sbnrnya jepah nk di'tag' tu...

    hahah....ketawakan dia.
    Liyana said...
    azuwanmusa...
    sedangkan award hari tu pun jepah tak amik lagi...
    nak suh kasi tag pulak kat dia...
    I'm trying to be nice...
    orang ada mid term exam bulan ni...

Post a Comment