05 January 2009

Back To School...


Liyana, 1995...

Liyana, 2005...

next, Liyana 2015 maybe...
how will I be and look like at that time???

for 11 years(1995-2005), I went to school from Sunday to Thursday...
but on 2.7.2006, everything changed...
the session is from Monday to Friday at CFS IIUM, PJ...
at 1st I can't really cope with this kind of schedule...
but by time passed by, I'm now getting comfortable with situation...

today, all states except Kedah, Kelantan and Terengganu will start their new school session...
meanwhile for these 3 states, the session already stated today...
back to school, a term that I'll never used again...
it had been 4 years I left my high school...
I missed all the memory that I got from this school...
but I'll never turn back because I really like my campus life...
now, I'm proud to be part of IIUM...

4 Comments:

  1. Jepah said...
    same la kita... dulu skolah ahad-khamis... start masuk matrik smpai skrang, kelas isnin-jumaat... hohohoho...
    Liyana said...
    jepah...
    biasalah...
    dah kita sekolah kat negeri Kedah & Terengganu...
    tapi best ape...
    dapat rasa macam mana gi kelas dengan 2 sesi yang berbeza...
    satu pengalaman yang tak semua orang lain dapat...
    Jepah said...
    ermm.... btol2... tp, tetap rase nk "cuti" ari jumaat,kan? =)
    Liyana said...
    jepah...
    haah, memang pun...
    hari tu adala Zaki tanya...
    takpe ke sekolah hari ahad sebab kat tv kan banyak program best2...
    maybe dah biasa so tak kisah sangat dengan program tv hari ahad...
    sesungguhnya seronok kalau kita cuti hari jumaat...
    :D

Post a Comment