14 January 2009

Kedah & Dr. Sheikh...

"ok sebelum kita bersurai, ustaz nak taaruf dengan kamu semua. erm, mula dari sebelah kanan ustaz ni."
looks like I'm the person from ustaz's right side...
and then, something interesting happened...

"nama saya Siti Nurliyana binti ___________."
"Shaikh? ada kaitan dengan Dr. Sheikh Muszaphar ke?"
"takdelah ustaz."
"asal mana?"
"Kedah."
"sekolah dulu?"
"SMK Sultan Badlishah."

then, read and find the flow in these dialogues...
"Kedah", Liyana...
"Melaka", Fatin...
"
Kedah", Hafizah...
"Kelantan", Kak Far...
"Kedah", Diya...
"
Kelantan", 'Aliaa...
"Kedah", Najwa...
"
Kelantan", Kak Wa...
"Pahang", Farah...

noticed something???
yes, the repetition of 'Kedah' and 'Kelantan'...
we didn't noticed that actually we sit according to that kind of sequence...

after TQS 2000K end, I walked with Diya...
she's really shocked to know that I'm from Kedah...
because we were in the same group for SMS 1101 and SMS 1204...
guess what???
she thought that I'm from KL...
do I look like a girl from KL???
by the way she's not the 1st person to say like that to me...
lalala~

can't think of a suitable picture to put here yet...

14 Comments:

  1. Jepah said...
    waiting... =)
    Szakif said...
    you both have few things in common:

    -from Kedah
    -from the family of Sheikh

    is it?
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    jepah...
    tunggu, ada sambungan lagi lepas ni...
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    Zaki...
    sayangnye tekaan anda tak ada sipi2 betul pun...
    huhu~
    tunggu je aku habiskan entry ni malam nanti...
    Jepah said...
    tggu ler ni... rase2nye da bleh agak...
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    jepah...
    apanye yang boleh agak ni???
    cerita dah habis...
    so, adakah sama macam apa yang jepah fikirkan???
    lalala~
    Jepah said...
    yup... lebey kurang la... =)
    Szakif said...
    orang kata muka aku macam orang daripada ireland. aku pun tak tahu apa yang diorang nampak.

    :P
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    jepah...
    hmmm, ok...
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    Zaki...
    pergh, biar betul...
    3p4h said...
    Zaki aku nk sibuk2 juga.. Ada orang ckp aku cam org Kelantan la, org Sabah la.. Apakah???
    © Liyana.Sara.Salleh said...
    abang 3p4h...
    hmmm, tak tau nak kata ape...
    tapi kalau orang kata kat Zaki, awak nampak macam orang Jawa...
    baru betul...
    hahaha~ ROTFL...
    KNOWLEE said...
    Hahhaha...akak dulu pun ramai yg ingat akak asal dr KL.

    Padahal, Ipoh mali saja maaaa...
    Liyana said...
    kak knowlee...
    samalah kita... (^_^)

Post a Comment