12 November 2008

Day 1: Shopping...

Sendiri Mau Ingat=RM10.00
Hijab Sang Pencinta=RM19.90
after discount total=RM26.90

Oxy 5 Cream=RM6.50

today is my 1st day of semester break...
there's nothing much that I did today...
just that this evening...
I went to Carrefour Wangsa Maju with my brother, mama and Husaini...
guess what I bought???
a novel and a book written by Dr. Tuah...
actually I want to buy Camar Yang Pergi...
but I can't even find one...
maybe it's already sold out...
about the picture for this entry...
I'll upload it as soon as possible...
total expenditure last night was RM33.40...

6 Comments:

  1. Unknown said...
    kalau ade mase nak pinjam buku tu boleh tak sem depan? :D

    dulu aku layan ramlee awang murshid, tapi sejak takde exposure dengan novel2 segala ni, dah hilang minat tu. hu~
    Liyana said...
    nak pinjam novel Camar Yang Pergi???
    boleh aje...

    ko minat karya RAM eh???
    aku mula suka novel kerana Bagaikan Puteri...
    & aku dalam proses kumpul semua karya RAM...
    ko boleh tengok kat sebelah kanan blog aku ada list novelis dengan buku2 yang aku dah ada...
    hehe~ yang strike tu tandanya aku belum baca lagi...
    Anonymous said...
    Mmg la takde, dah Camar tu pergi ke mana2.
    Ye tak?
    Unknown said...
    roomate aku yang kedah tu simpan kot buku2 RAM. heh. tu la satu mende, aku tak rajin beli, aku tak berapa rajin baca tapi aku ade sikit la rajin bace. heh~

    formula tau~
    Liyana said...
    nak buat camne kak...
    dah novel Kak Iris title macam tu...
    Liyana said...
    formula la sangat... :P

    aku rajin beli, rajin baca & rajin kumpul...
    tapi kalau dah 2x beli jalan cerita hampir sama, aku dah takkan beli lagi karya penulis tu...
    btw, susah nak jumpa laki yang minat baca novel...

Post a Comment