28 November 2008

Day 17: Award From Zaki...





"Gila in the sense she would and could entertain my craziness in this blog of mine, and also in her own blog. Not only that, she must be crazy spending the break at home and home only that she writes her daily activities in her blog to fill in the hours, intending not let boredom to surround her. Gila ah ko Liyana!"
quote from his latest entry...

yes, I'm crazy because I entertain his craziness...
yes, I'm getting crazy spending this break in the house...
and I'm maybe crazy to know him a month ago via blog walking...
specific date, 26 October 2008...
lalala~

who's going to receive this award???
I'll update it later...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
update: these are the lucky bloggers...
1. Zaki...(he wants it back!!!)
2.Kak Knowlee...
3.Kak 'Asma...
4.Jepah...

16 Comments:

  1. As said...
    hahahaha

    tatau nak cakap pe

    i think im crazy duk mengupdate ur shoutbox semalam, kena infection dari korang, contagios giler! :D

    jangan pandemic sudey


    p/s: mana2 words yang tak faham, pegi google :P
    Liyana said...
    As...
    takdenye pandemic...
    ntah2 ni virus dari Zaki kot...
    ala, yang pic dia tido kat atas meja lab...
    Biohazard level 3...
    hahaha~
    Unknown said...
    oi oi!!!
    Liyana said...
    alamak...
    ada orang marah la...
    lalala~
    Asma’ AB said...
    ayak! thanks dik.. ehm.. nanti akak update masuk dalam post eh? huhu~
    As said...
    haha..
    bukan stakat biohazards,
    malah efek human biology :D
    Anonymous said...
    (baca mcm org menang anugerah)

    Oh...*sob*sob*
    Saya sangat terkejut.
    Sungguh tak sangka saya boleh dpt anugerah ini.
    Calon-calon lain semuanya hebat-hebat belaka.
    They deserve this award too.
    Kemenangan ini bukanlah kemenangan saya seorang tp kemenangan semua calon juga.

    Saya nak ucapkan terima kasih kepada emak, abah, kakak-kakak, abang-abang, anak-anak saudara, dan seluruh ahli keluarga yg byk memberi sokongan tak terhingga.

    Juga kepada krew-krew filem ini.
    Pengarah, penerbit, pelakon-pelakon lain.
    Thank guys, you're the best!

    Tak lupa kepada syarikat rakaman saya, Ntahapapa records kerana kejayaan album ini adalah hasil usaha anda semua.

    Thank you so much!

    (angkat-angkat anugerah...turun tangga...dushhh! terjatuh sbb terpijak kain)
    Jepah said...
    (baca dlm intonasi terharu)...
    Saya amat terharu kerana telah mendapat award ini... terima kasih yg tak terhingga kepada pemberi award...
    Liyana said...
    kak Asma'...
    ok...
    Liyana said...
    As...
    marah kang Jejaka Idaman...
    hehe~
    Liyana said...
    Kak Knowlee...
    your welcome...
    tahniah...
    happy nampaknye... :)
    Liyana said...
    Jepah...
    terharu ye...
    saya gembira anda suka...
    cewah... :D
    Unknown said...
    amboi2 kak norli, filem blom kuar tapi dah berlatih tau~ huahua~
    Liyana said...
    kak norli kena la praktis dari sekarang...

    Zaki...
    apa yang ko buat ni???
    tengok sekarang ni blog aku dah banyak komen per entry...

    thanks... :D
    infection dari blog ko kot~
    good virus...
    hahaha~
    Unknown said...
    ketara aku hot lalala~
    Liyana said...
    Zaki...
    ape kata before ko grad...
    ko pass kat aku...
    by that time, aku ada lagi 3 tahun kat Kuantan...
    lalala~

Post a Comment