20 November 2008

Day 8: Eat All You Want...

it was a boring Wednesday for me...
nothing special happened yesterday...
only 1 thing that lighten up the day...
mama made my favourite 'bubur gandum'...
this semester break is sort of like eat all you want marathon...
mama will cook my favourite food everyday...

Kuih Cara Berlauk...

Kuih Cara Manis...

that reminds me of something...
I'm thinking of making 'Kuih Cara Manis' this weekend...
I think it is a good idea after all...
since my brother and sister will be around this weekend...
just wondering which 1 is the best choice...
either yellow 'Kuih Cara' or green 'Kuih Cara'???

4 Comments:

  1. Unknown said...
    aku ade cadangan.

    apa kata ko try masak recipe yang aku letak kat blog aku. paling cikai, try Szakif's Popia. hehe~
    Liyana said...
    amboi nak promote resepi ko je eh...
    nape, lain ke dari popia biasa??? :o
    InsyaAllah nanti aku try...
    okay... ;)
    Unknown said...
    dah try pastu masukkan dalam blog k~ :D
    Liyana said...
    bila dah try aku masukkan la dalam blog...
    tunggu la sebab nak kena beli kulit popia...
    bahan2 lain lagi... :D

Post a Comment