20 November 2008

Day 9: Testing 1,2,3...

"Oh no, I can't reach the paddle and abang is disturbing me."Qusyairi...

"Qusyairi, you look like you are going to cry." Khala Liyana...

these are the pictures of my youngest nephew, Ammar Qusyairi...
today, Qusyairi try to ride his brother's tricycle...
I managed to take a few pictures of Qusyairi riding the tricycle...
but after I edited in my laptop...
these are the best pictures...

unfortunately there's no picture of Amir Husaini...
because he took quite a long time to pose with the tricycle...
by the time he was ready...
my camera's battery already low...
don't blame me because I never thought of taking their pictures before...
at least I charged the batteries last night for a few hours...

7 Comments:

  1. Admin IIUMBloggers.com said...
    jaga anak buah ko baik2. aku nak culik dia. tak dapat culik pun, dapat cubit2 pipi dia jadi la. ganti danial aku. boleh?

    ngehehe~
    Liyana said...
    mestilah aku jaga baik2...
    ni mesti geram tengok anak sedara aku ni... :P
    bagi aku, tempat Danial ko takde sape2 leh ganti...
    ko patut tanya abang aku boleh tak Qusyairi ganti Danial ko...
    ntah apa yang ko buat sampai abang aku pun link kat ko...
    *jeles tau tak*
    Unknown said...
    aku pun baru tahu dia link kat aku lalala~

    terima kaseh abg liyana~ :D
    Liyana said...
    suka la tu... :P
    orang yang muda dari dia panggil 'Abang Shaikh'...
    pasni jangan sebut abang liyana...
    macam skema je aku dengar ko sebut macam tu... :))
    Jepah said...
    qusyairi... like my eldest brother name... qushairi... hehehe...
    Liyana said...
    eh, tersama pulak...
    walaupun beza 1 huruf tapi sebutan tetap sama... :D
    Jepah said...
    tu la... hehehe

Post a Comment